Welpen – dinsdag

Wanneer: woensdag

Tijden: 19:00 – 20:30

Contact: welpen-estahorde@scoutinglucas.nl

Welpen zijn jongens en meisjes van 7 tot 11 jaar. Welpen spelen in het junglethema, gebaseerd op het verhaal van Jungleboek. Bij Scouting Lucas hebben wij 2 losse Welpengroepen. De ene groep draait op dinsdagavond en de andere groep draait op woensdagavond. Ben je tussen de 7 en 11 jaar oud en lijkt het je leuk om bij een van de Welpen te komen neem dan contact op met een van de 2 Welpengroepen.

Wat doen we zoal?

Elke week gaan wij een nieuwe uitdaging aan en is het altijd een verrassing wat we gaan doen. Dit kan zijn dat we een vuurtje gaan stoken, een tochtje lopen, aan de slag gaan met een creatief programma, onze skills oefenen tijdens een handelsspel of een vette constructie maken met houten palen.

Gaan we op kamp?

Welpen gaan altijd de eerste week van de zomervakantie op zomerkamp. Dan gaan we van zondag tot en met vrijdag op kamp. Verder hebben we altijd 2 weekenden verspreid door het jaar heen. Soms met en soms zonder ouders.